جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
محیط زیست یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۳۹:۵۰

با حمایت معاونت علمی رئیس جمهوری
طرح توسعه سامانه یکپارچه مدیریت انرژی در پارس جنوبی تایید شد

باشگاه خبری فراساحل: طرح توسعه و راه ‏اندازی سامانه یکپارچه مدیریت انرژی و محیط‏ زیست با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تایید شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازشانا، یدالله سبوحی، دبیر ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست معاونت علمی با تاکید بر اهمیت طرح توسعه و راه‌اندازی سیستم یکپارچه مدیریت انرژی در این منطقه گفت: با تببین اهداف و رسالت‌های سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه بهینه‌ سازی انرژی و محیط زیست، بررسی وضع زیست‌ محیطی منطقه ویژه پارس به لحاظ کنترل آلاینده‌‌های هوا، آب و پساب از جمله اهداف نقشه راه ایجاد سیستم یکپارچه مدیریت انرژی و محیط زیست در منطقه پارس به شمار می‌رفت.

وی ادامه داد: با توجه به خلاهای دانشی موجود در بخش مدیریت انرژی و مدیریت زیست محیطی در منطقه پارس و همچنین در نظر گرفتن شرایط زیست‌ محیطی و هدر رفت‌های انرژی در منطقه پارس، اجرای طرح‌های بهینه سازی جریان انرژی و مدیریت انتشار آلاینده‌ها در منطقه، در دستور کار مطالعات ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست قرار گرفت و اکنون با  تلاش‌های انجام شده، طرح توسعه و راه‌اندازی سیستم یکپارچه مدیریت انرژی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تایید شد. علی وطنی، معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری با بیان این که  بهینه‏ سازی انرژی و محیط‏ زیست در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس یک ضرورت است، گفت: تلاش‌ها و فعالیت‌ها باید تا حصول نتیجه در زمینه بهینه سازی انرژی و محیط زیست و توسعه منطقه ویژه سبز و سازماندهی مدیریت یکپارچه انرژی و محیط‏ زیست در منطقه عسلویه ادامه داشته باشد.



  کد خبر : 2839
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :